Monday 10 February 2014

Great Interior Design

Hello,

I love programmes which involve any sort of competition like Master Chef or The Great British Bake Off. Recently on BBC2 was a brand new programme where amateur designers had to design different rooms in people houses. It was fun to watch to, program was so inspirational and I realised how much I want to do it.

Witajcie,

Uwielbiam oglądać programy, w których uczestnicy ze sobą konkurują, takie jak Master Chef. Ostatnio pojawił się na BBC2 nowy program, gdzie projektanci-amatorzy mieli za zadanie zaprojektować różne wnętrza w domach. Program swietnie się oglądało, był bardzo inspirujący i utwierdził mnie w mojej pasji do projektowania.


You can still catch up this programme on BBC IPlayer/Program można zobaczyć na BBC IPlayer




This bureau is my latest project. I painted it with satin wood paint in cream, then distressed and stained. Hope you like it.


Ten sekretarzyk to mój ostatni projekt. Pomalowałam go kremową farbą do drewna o satynowym wykończeniu, następnie przetarłam i postarzyłam domowej roboty patyną. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...