Monday 22 April 2013

Painted wardrobe

Hello,

For a while I didn't write anything about my DIY or my deco. But soon I will have for you my new painted wardrobe:) 
As much as I love wooden furniture, I also like painted wood. Today some inspiration from others.

Witam,
Przez jakis czas nie pisałam niczego o moich projektach czy mieszkaniu. Maluję jednak nowo nabytą szafę i wkrótce ją Wam pokażę:)
Kocham drewniane meble, ale lubię również malowane drewno. Dzisiaj trochę inspiracji od innych.



For me is also important to make furniture's interior, many times I see lovely painted furniture, but inside they are dark and unfinished. I'm thinking to put some wallpaper inside my wardrobe.

Istotne także dla mnie jest wnętrze mebla, wiele razy widzę pięknie pomalowane meble, ale w srodku pozostają ciemne i niewykończone. Myslę o wyłożeniu mojej szafy jakąs ładną tapetą.


11 comments:

  1. O matko ta z ptaszkami jest absolutnie przepiękna. Takie szafy są bardzo klimatyczne i stylowe!

    ReplyDelete
  2. Biała szafa z ptaszkami w środku cudowna!!! Od teraz moje serce należy do niej :)

    ReplyDelete
  3. such great cupboards! btw, would love to invite you personally on my giveaway below!



    THE MILANO MODE new post

    Jean Paul Gaultier Clutch + Mirror GIVEAWAY

    ReplyDelete
  4. I love the interiors of the cuboards, what a fabulous idea to use different patterned papers. I have seen this done on the back of open shelves too and it can look stunning.

    Lee :)

    ReplyDelete
  5. Well hello gorgeous;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ReplyDelete
  6. Chanced upon your blog and enjoy reading it (:

    ReplyDelete
  7. Inspirujący blog!Zostaję i zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    ReplyDelete
  8. Śliczne te szafy! A ich wnętrza obłędne!
    Bardzo ciekawy blog, gratuluje:)
    Pozdrawiam, Ania

    ReplyDelete
  9. Szafy rewelacja:))) Bardzo mi się tu podoba , będę zaglądać częściej :)))
    zapraszam na rewizytę do siebie :)) http://m-lenat.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Pięknie wykończone szafy. Szczególnie podoba mi się ostatnia - ze zbieraniną liści w samym środku:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...