Friday 11 January 2013

Hope for better



Hello everyone in 2013,

Unfortunately the start of new year wasn't great. On Boxing Day my lovely grandma passed away. So first week of January was very sad for me and my family. Also my voluntary resignation from work wasn't accepted, so I will not recieve any money and I had to gave normal notice. 
I hope I will find myself soon and for start will do my sawing and finished some left hause decorations.


Witam wszystkich w 2013 roku,

Niestety start nie był dla mnie najlepszy. W drugi dzień Swiąt zmarła moja najukochańsza babunia. Także pierwszy tydzień Stycznia był dla mnie i mojej rodziny bardzo smutny. Na domiar złego moja dobrowolna rezygnacja z pracy nie została zaakceptowana, więc nie należy mi się odprawa. Musiałam dać normalne wypowiedzenie.
Mam jednak nadzieję, że wkrótce dojdę do siebie i na początek zacznę moje szycie oraz kilka nieskończonych dekoracji w domu. 


2 comments:

  1. Pozdrawiam i współczuje z powodu Twojej wielkiej straty.Wszystko ułoży się dobrze, trzeba być dobrej myśli

    ReplyDelete
  2. Trzymaj się kochana!
    Czekamy na optymistyczne posty:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://hedonistka-na-pol-gwizdka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...