Wednesday 28 March 2012

Dream kitchen

As I told you before, I dream about small cottage on countryside. Even if I would never had one, I'd love to have traditional, cottage style kitchen. Also I love island in the middle or at least big table (it is my "must have" in the kitchen).

Jak już kiedys wspominałam, marzy mi się mały wiejski domek. Nawet jesli nigdy nie wejdę w jego posiadanie, chciałabym aby chociaż moja kuchnia była w tradycyjnym, trochę wiejskim stylu. Uwielbiam też wyspę posrodku kuchni lub przynajmniej duży drewniany stół.


5 comments:

  1. Przedostatnia,moje marzenie...ściskam mocno.

    ReplyDelete
  2. Ta z pierwszego zdjęcia jest najpiękniejsza!!ja też lubię takie kuchnie!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Dzięki za cudne zdjęcia.Kocham takie kuchnie!Mam nadzieję,że oprócz wyspy w kuchni zmieści mi się ukochany stół.Hm,to musi być duuuża kuchnia!:)Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W mojej aktualnie miesci się tylko stół (nieduży, na cztery krzesła), ale może kiedys będzie taka duuuża kuchnia:)

      Delete
  4. I absolutely love how every thing is back in the old days!!!!!


    Aya ♥ Strawberry Koi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...