Friday 30 March 2012

Bed linen obsession

Every time I'm close to linen store, my husband has to drag me out, otherwise I'll end up with another lovely bedding. My linen cupboard is actually full. But I just can't resist it, either is new or second hand. If I see unusual, good quality linen I must have it!

Za każdym razem kiedy jestem przy stoisku z poscielą, mój mąż musi mnie siłą odciągać, inaczej skończy się to zakupami. Moja bieliźniarka pęka w szwach. Nie mogę jednak oprzeć się zakupu poscieli, czy to nowej czy używanej. Jesli dopadnę już cos ciekawego i dobrej jakosci, po prostu muszę to mieć!


And some of my collection/I trochę z mojej kolekcji:)

5 comments:

  1. ależ kolekcja! Ja również mam słabość do pościeli, ale na razie się powstrzymuje przed zakupami. Podoba mi się ta z nadrukiem czarnej koronki- ostatnio mam słabość do tego wzoru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też bardzo ją lubię, znalezisko z second-handu:) Mam do niej czarne przescieradło, na co moja mam chwyciła się za głowę;)

      Delete
  2. Lovely bed style!
    If you have time, I'd love to know what do you think of my fashion blog. It's all about my sense of style between Barcelona and Paris!
    xoxo
    M.

    ReplyDelete
  3. ale kolekcja!! mnie urzekły pierwsze cztery zdjęcia ,posciel jest taka kobieca i romantyczna :)

    ReplyDelete
  4. Dla mnie najpiękniejszą jest błękit w kropki,też uwielbiam chomikować pościel i ręczniki.Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...