Tuesday 29 November 2011

Inspirations

Today some bathrooms inspirations. Say whatever but I think classic, old, freestanding bath looks always fabulous:)
You can make it contemporary or traditional, I choose traditional, vintage style.
I'm lucky to have one in my bathroom (previous owner left it).

Dzisiaj mam dla was łazienkowe inpiracje. Możecie mówić cokolwiek, ale uważam, że klasyczna, stara, wolnostojąca wanna zawsze wygląda zachwycająco:)
Można zrobić ją w nowoczesnym lub bardziej tradycyjnym stylu, ja wybieram ten drugi.
Jestem szczęsliwą posiadaczką jednej z nich w mojej łazience (poprzedni własciciel ją zostawił).




1 comment:

  1. Świetne inspiracje! Strasznie lubię starocie. Może kiedyś uda mi się kupić i odrestaurować dworek to zrobię sobie taką łaźnię? Kto wie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...